Kövess:

Általános Szerződési feltételek

A szerződés hatálya


Jelen szerződés hatályos 2018. 05. 25-től.

 

A szerződés tárgya és a szerződéskötés módja


Általános szerződés (ASZF) a pr-blog.hu weboldal használati és termék-, illetve szolgáltatás megrendelési feltételeiről. A befizetést igazoló számlán az online rendelő rendszer üzemeltetője szerepel.

 

Az online rendelő rendszer üzemeltetője:


  • Név: Tóth Csaba
  • Székhely, postacím: 4034 Debrecen, Szárazi Ferenc 31/2.
  • E-mail: tothcsaba@sikerfilm.hu
  • Honlap: https:/pr-blog.hu
  • Adószám: 61145162-1-29
  • Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-146789
  • Az üzemeltető alanyi áfamentes tevékenységet folytat, áfát nem számol fel.
  • Az üzemeltető kisadózó (KATA)


A weboldalon kezdeményezett megrendelés, azaz az “Elfogadom az Általános Szerződési feltételeket” bejelölése, és a “Megrendelés elküldése” gombra való kattintás elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően az irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet hatálya alá tartozik. Az adott szolgáltatás külön megrendelőn történő kiválasztásával, vagy a termék kosárba helyezésével, majd a pénztár oldalon a megrendelés elküldésével a felhasználót fizetési kötelezettség terheli. A weboldalon csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak, a regisztrációs folyamat nem különül el a megrendelési folyamattól, azaz a webáruház rendszer a megrendeléskor megadott e-mail cím alapján automatikusan generál egy felhasználónevet és egy jelszót, melyek együttes használatával a vásárló beléphet saját fiókjába, ahol láthatja az adott időpontig leadott teljesített illetve fizetésre váró megrendeléseinek listáját, és a megrendelt termékek, és a megrendelt szolgáltatásokhoz kapcsolódó elektronikus tartalmak letöltési linkjét. A belépési azonosítókat harmadik személynek kiadni, anyagi ellenszolgáltatásért átadni szigorúan tilos, az a felhasználó, aki ezt a tiltás ellenére megteszi, az összes addigi megrendelése összértékét tartozik 3 banki napon megfizetni az üzemeltetőnek.


A felhasználói jelszó és a felhasználónév automatikus generálása után a rendelő, vagy webáruház szoftver emberi beavatkozás nélkül küld értesítőt a vásárlónak. A felhasználónév később nem változtatható meg. A jelszóhoz az üzemeltetőnek nincs hozzáférése. A jelszó megváltoztatása, és elveszett jelszó újra generálása emberi beavatkozás nélkül, szoftveresen történik, ezt kizárólag a felhasználó kezdeményezheti fiókjába belépve, vagy a belépési űrlap alsó sorában látható “Elfelejtett jelszó” linkre kattintva.


Az üzemeltető fenntartja a jogot jelen szerződés egyoldalú módosítására.


Az ajánlatban szereplő szolgáltatás, termék díj minden esetben belföldi banki átutalásra, vagy bankkártyás fizetésre vonatkozik. Más fizetési módok esetén a banki költségek a megrendelőt terhelik.


A megrendelt oktatóanyagok, vagy szolgáltatások elektronikus formában kerülnek szállításra, vagy online kivitelezésre. Az oktatóanyagok esetében, a mindenkori termék letöltési linkjét / tagsági oldal belépési kódját / szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumokat vagy egyéb elektronikus tartalmakat befizetés után kapja meg a megrendelő, ugyanez az egyedi letöltési link bankkártyás befizetés után megtalálható vásárláskor / regisztrációkor létrehozott felhasználónév és jelszó segítségével elérhető “fiókom” oldalon és kiküldésre kerül emailben is.


Online szolgáltatás megrendelésekor, a megrendelést követő 3 napon belül 15%-nyi előleg megfizetése válik esedékessé a szolgáltatást igénybe vevőtől, a kivitelezési munkák megkezdéséhez, az ennek megfelelő elektronikus számla szerint. A fennmaradó összeg, a kivitelezés befejeztét követő 8 napon belül esedékes.


Az üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos megrendeléseket, indoklás nélkül elutasítson.


A termékek, szolgáltatások szerzői jogvédelem alatt állnak. Az online szolgáltatások, kampány menedzsmentek tartalmi és logikai elemeit tilos másolni. Tilos ez alapján más harmadik félnek ugyanilyen szolgáltatást nyújtani, vagy saját munkavállalót, vagy más alvállalkozót megbízni ugyanezen kommunikációs és marketing feladatok elvégzésével. Amennyiben erre sor kerül, úgy a szolgáltatás kivitelezőjeként jogunkban áll az általunk végzett kampány és technikai beállítások törlésére, hogy ne kerüljön az harmadik fél kezébe. A beállítások törlése, nem érinti a szerződés ideje alatt létrehozott tartalmakat: honlap szövegeket, cikkeket és más publikált kreatív anyagokat. Így a szerződés megszűntével az ilyen típusú kampány és kommunikációs tevékenység az adott kezelők üres felületeivel indul, ahogyan a szolgáltatás előtt átvettük azt.


Az oktatóanyagokról tilos bármilyen másolatot készíteni, bármilyen módon sokszorosítani, nyilvánosan bemutatni, részben vagy egészben közzétenni, fájlmegosztó portálokra feltölteni. Tilos saját, hasonló terméket, szolgáltatást létrehozni a megrendelt termékek alapján. A termék megrendelésével a megrendelő nem jogosult a terméket tovább értékesíteni, vagy az abban használt „knowhow” felhasználására.


Másolat, átdolgozás, jogszerűtlen használat, fájlmegosztóra való feltöltés, bármilyen visszaélés, tovább értékesítés vagy a termék alapján létrehozott más hasonló termék, szolgáltatás, nyilvános bemutatás, részben vagy egészben való közzététel esetén az a megrendelő, aki a jogsértés elkövette, vagy ahhoz közvetett vagy közvetlen módon hozzájárult a termék mindenkori teljes árának 100 (száz)-szorosát tartozik azonnali hatállyal megfizetni az üzemeltetőnek.


Az oktatóanyagok személyes felhasználásra készültek. Amennyiben a megrendelő arra használja az oktatóanyagokat, hogy az abban tanultakkal harmadik személynek szolgáltatást nyújtson, vagy tanácsot adjon, lemásolva a „knowhow-t” a mindenkori oktatóanyagok díjának 50, azaz ötvenszeresét tartozik 3 munkanapon belül megfizetni a forgalmazónak.


 

A megrendelőre vonatkozó feltételek


A megrendelő regisztrációkor / vásárláskor köteles valós adatokat megadni. Megrendelő lehet 18. életévét betöltött cselekvőképes személy, vagy gazdálkodó szervezet képviselője.


A forgalmazó megtagadja a szolgáltatás nyújtását, termék elküldését, ha a regisztrációkor kitöltendő adatsor bármelyik eleme valótlanságot tartalmaz. Regisztrációkor pontos címet kell megadni, postafiókcím nem elfogadható.

 

Fizetési határidő


Bankkártyás fizetés esetén sikeres tranzakció után az oktató anyag azonnal letöltető, vagy online elérhető. Szolgáltatás megrendelés esetén a kiállított 15%-os előleg számla 3 munkanapon belül fizetendő, még a végszámla 8 napon belül.


Banki átutalással való fizetési mód esetén a megrendelés után automatikusan, e-mailben küldött díjbekérőn 3 naptári nap fizetési határidő szerepel, amennyiben ez munkaszüneti napra esik, akkor a mindenkori következő munkanap a fizetési határidő. Amennyiben a befizetés a fizetési határidő napjának bankzárásáig (17:00) nem érkezik meg, a forgalmazó további 3 munkanap türelmi időt biztosít, mely időszak alatt legalább 2 fizetési felszólítást küld a megrendelőnek. Amennyiben a türelmi időszak végén bankzárásáig (17:00) sincs rendezve a díj, a megrendelő csak úgy rendelhet a jövőben egy másik terméket az üzemeltetőtől, ha a díjhátralékát rendezi. Ezentúl forgalmazó fenntartja magának a jogot, hogy a nem fizető ügyfeleket teljes mértékben kizárja a weboldalak vásárlóinak köréből.

 

Elállási jog


A megrendelt oktató anyag, vagy szolgáltatás nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalomnak minősül, melynek megrendelése esetén a vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát. Lásd: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 14/m: “A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.”  A megrendelt üzleti terv készítés, weboldal kivitelezés, kommunikációs kampányok menedzsmentje, tartalom szolgáltatás a megrendelő egyéni igényei, útmutatása szerint készül, ebben az esetben szintén nem gyakorolható az elállási jog. Lásd: A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek: (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29§ / c.) A megrendelésekre az internetes vásárlások általános szabályai vonatkoznak. A forgalmazó nem kínál pénz visszatérítési opciót. Amennyiben az online szolgáltatást az abban vállaltaknak megfelelően elvégezte, az oktatóanyag letöltési linkje, belépési útmutatója kiküldésre került, és arra legalább egyszer rákattintott az ügyfél, nincs lehetősége elállni a szerződéstől és visszakérnie a befizetett összeget, mert a termék, akár a letölthető, akár a létrehozott, ebben az esetben már általa hozzáférhetővé vált. A forgalmazó a termékek, szolgáltatások technikai kezeléséhez (audió lejátszás, html megnyitás, pdf kezelés, általános számítógép használat és kezelés) nem nyújt ügyfélszolgálati segítséget. Az anyagok bármilyen számítógépen lejátszhatók, a létrehozott tartalmak a megadott online felületeken elérhetőek, amelyeken a legújabb internetes böngészők (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome) vannak, és van bármilyen alkalmazás, amely képes “mp3″ „mp4” „doc” „docx” „xls” és “pdf” fájlok lejátszására, olvasására. Ezek beszerzéséről, telepítéséről a megrendelőnek kell gondoskodnia. Ezen kívül a megrendelő választása szerint, bármilyen tartalmat megjeleníthet a weboldalán, amennyiben az nem ütközik jogszabályi feltételekbe és nem sérti jelen ÁSZF feltételeit.

 

Jótállás


Üzemeltető nem forgalmaz a kötelező jótállás körbe tartozó tartós fogyasztási cikket így nem jótállásra köteles.

 

Kellékszavatosság


A forgalmazott termékek digitális formában vannak (videók, hanganyagok, szöveges dokumentumok). A szolgáltatások termékei a megrendelő által üzemeltetett online felületek honlap, közösségi média kerülnek publikálásra. Ezen felületek szabályszerű működéséért, mint kivitelező, nem vállalunk felelősséget. Az adott eszközök működéséért azok gyártója, szolgáltatója felelős. Amennyiben kész oktatóanyagnál a fájl a letöltés során valamilyen technikai hiba folytán megsérült, új letöltési linket biztosítunk.

 

Termékszavatosság


A forgalmazott termékek digitális formában vannak (videók, hanganyagok, szöveges dokumentumok). A szolgáltatások termékei a megrendelő által üzemeltetett online felületek honlap, közösségi média kerülnek publikálásra. Ezen felületek szabályszerű működéséért, mint kivitelező, nem vállalunk felelősséget. Az adott eszközök működéséért azok gyártója, szolgáltatója felelős. Amennyiben kész oktatóanyagnál a fájl a letöltés során valamilyen technikai hiba folytán megsérült, új letöltési linket biztosítunk.

 

Panaszkezelés


Írásban az üzemeltetőnél: tothcsaba@sikerfilm.hu e-mailcímre küldött levélben lehetséges. A panaszt 8 munkanapon belül kivizsgáljuk és orvosoljuk.

Ha a vásárló nem elégedett a panaszkezeléssel,

Keresse fel a vállalkozás székhelye szerinti Békéltető Testületet:


  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
  • 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.vagy forduljon

  • a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz: Hajdú - Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
  • Cím: 4025 Debrecen, Szent Anna u. 36.

 

A weboldalon megvásárolható oktatóanyagok segítségével, a szolgáltatás során létrehozott online felületekkel, tilos olyan kommunikációs tevékenységet végezni, amely:


Bármilyen hazai, vagy nemzetközi törvénybe, jogszabályba ütközik (ideértve, de nem kizárólag: jogvédett tartalmak jogosulatlan használata), vagy megtévesztő, manipulatív, vagy bármilyen politikai, vagy pornográf, vagy erőszakos, fajgyűlölő vagy bármilyen egyén, gyülekezet, csoport vagy szervezet ellen uszító szöveges-, képi-, videós-, animált, vagy egyéb formában megjelenő tartalmak közzétételét (a továbbiakban: tiltott tartalom). Kifejezetten ideértve az olyan eseteket is, amikor a tiltott tartalomra a linkel a megrendelő (hiper hivatkozást jelenít meg), vagy linknek látszó szöveges karaktersorral, belinkelt képpel, videóval, vagy bármilyen egyéb hiper hivatkozássá tehető HTML elemmel mutat rá, a tiltott tartalmat IFRAME vagy EMBED, vagy bármilyen ehhez hasonló beágyazási technológiával jeleníti meg a weboldalon. Az oktatóanyagokkal létrejött tartalmakért az azt létrehozó vállal felelősséget, mint ahogy a szolgáltatás lejárta utáni online felületek tartalmáért is. A más által készített weboldalak tartalmát, vagy a szolgáltatást követő szöveges, képi tartalmakat illetően a forgalmazó minden felelősséget kizár.

 

Etikai záradék


A megrendeléssel elfogadod a pr-blog.hu etikai értékrendjét, az és jelen ASZF etikai záradékát, mely szerint: kizárólag olyan termék, szolgáltatás értékesítésére használod fel a pr-blog.hu oktató anyagaiban megismerteket, vagy a szolgáltatással kidolgozott felületeket, melyről a legjobb tudásod szerint meggyőződtél, hogy a fogyasztók, hasznára, épülésükre, jólétükre szolgál.

 

Felelősség kizárása


Az oktatóanyagban bemutatott (és személyes szolgáltatás során szóban átadott, vagy online létrehozott) stratégiák, technikák és marketing módszerek kizárólag személyes tapasztalatok, tudás átadásának minősülnek. Valamennyi információ kizárólag tájékoztatásul szolgál. A forgalmazó semmilyen körülmények között nem tartozik kártérítési felelősséggel, az olyan károkért (esetleges negatív következményekért, veszteségekért, költségekért) amelyek az oktatóanyagban bemutatottak megvalósítása közben, vagy megvalósításra való törekvése közben keletkezhetnek.

Az Oktatóanyagokban bemutatott 3. fél által forgalmazott termékek vagy szolgáltatások bemutatása kizárólag tájékoztatási célt szolgál, ezek működéséért a forgalmazó felelősséget nem vállal. A forgalmazó nincs kapcsolatban ezen szolgáltatások / termékek gyártóival.

 

Szerződési feltételek szolgáltatás/konzultáció megrendelése esetén


A megrendelő megrendeli, a szolgáltató elkészíti a megrendelőben, tételesen kért szolgáltatásokat. Fizetési feltételek: A megrendelő köteles a szolgáltatás díját jelen szerződés elfogadása után a mindenkori díjbekérőn szereplő banki átutalási határidővel teljesíteni a szolgáltató bankszámlájára. A szolgáltatás díjának 15%-a előre fizetendő, míg a fennmaradó összeg a kivitelezés befejeztével. A szolgáltató alanyi áfamentes tevékenységet folytat, ezért áfát nem számol fel.


A forgalmazó (szolgáltató) a mindenkori ajánlatban feltüntetett elkészítési határidőt attól a naptól vállalja, amely napon visszaigazolta, hogy a megrendelő hiánytalanul a rendelkezésére bocsátotta a kért anyagokat és az általa üzemeltetett online felületekhez biztosította a hozzáféréseket.


A bekért anyagok formátuma: Fényképek, képek: magas felbontású, jó minőségű jpg, png. Szövegek: Sortörésekkel formázott Microsoft Word.


A szolgáltatás nem tartalmazza a következőket: A tárhely, vagy a használatban lévő online felületek technikai problémáinak megoldását, vagy az azt üzemeltető cégekkel való kapcsolattartást.


A szolgáltató egyetlen, a weboldal, online felületek kommunikációját értékesítési folyamatát teljes mértékben támogató és megfelelő arculatot tervez, amennyiben ezt a megrendelő nem fogadja el, és új arculatot kér, új szövegezést kér, úgy köteles az újra tervezést megfizetni. Amennyiben a megrendelő az átadás után változtatni szeretne az elkészült arculaton és tartalmakon, azt szabadon megteheti, de erről köteles tájékoztatni a Szolgáltatót, hogy az a referenciái közül az oldal linkjét eltávolíthassa.


A megrendelő a szerződés idejére a szolgáltató rendelkezésére bocsátja a kivitelezéshez szükséges hozzáférési adatokat, melyeket a megrendelő kizárólag a szolgáltatás ideje alatt őriz meg, utána adatvédelmi okokból törli saját számítógépéről, és nem őriz róla semmilyen formában másolatot.


Felek tudomással bírnak és kifejezetten kijelentik, hogy a jelen szerződés keretében létrejövő online felületek, design elemek, szövegek szerzői jogvédelem alatt álló szerzői műnek minősülnek. A szerzői jogok tekintetében a Felek úgy állapodnak meg, hogy a szolgáltató a teljes védelmi időre vonatkozó minden ismert felhasználási módra felhasználói jogot biztosít a megrendelő részére. Azt azonban harmadik félre nem ruházhatja át.


A felek a jelen megbízási szerződést határozott időtartamra kötik, melynek kezdete a megrendelő leadása, a vége pedig a megállapodás megszűnése. Megállapodás felmondása írásos formában, akár elektronikusan történik, ami után a saját szellemi terméknek minősülő beállításokat, technikai megoldások törlésre kerülnek, különös tekintettel az online kampányok menedzsmentjére.


Ha a szolgáltatás során a megrendelő eláll a szerződéstől, akkor a befizetett díjat a szolgáltató által addig elvégezett munkák levonásával kaphatja vissza. Ha a megrendelő nem fogadja el a szolgáltató tanácsait és megoldásait, akkor a szolgáltató felmondhatja jelen szerződést, ilyenkor csak az addig elvégzett munka ellenértékére jogosult.


A szolgáltatás megrendelésével a szolgáltató online kapcsolattartást vállal email, skype.  A szolgáltató kizárólag a megrendelővel marad kapcsolatban a tervezés során, szolgáltató kizárja a harmadik személlyel való kommunikációt jelen megrendelés tárgyában.

 

Záró rendelkezések


A szerződő felek rögzítik, hogy a jelen szerződést átolvasást és értelmezést követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elfogadnak és magukra nézve kötelező érvényűnek ismernek el. Ezt a megrendelő a távollévők között kötött szerződés szabályai szerint, azaz az “ Elfogadom az Általános Szerződési feltételeket” bejelölésével, és egyidejűleg a “Megrendelés elküldése” gombra való kattintással elfogadja.

 

0 megjegyzés:








Népszerű bejegyzések