Kövess:

Blogkészítés

Saját média Magyarországon


Blog készítés
A blogolás „hőskorában”, az indulás időszakában, hogy az elkészült blog szoftvereket népszerűsítsék csak azok a blogok kaptak nagyobb figyelmet, amelyeknek szerzői ismert újságírók vagy közszereplők voltak. Mára azonban nem egy olyan ismertebb blogot olvashatunk, nap mint nap, akár több tízezres látogatottsággal, amelyeket egyszerű felhasználók, vagy kommunikációs célokkal kifejezetten cégek hoztak létre, hogy megosszák gondolataikat és így minél több ember kommunikációs mezejébe bekerüljenek.

A közösségi médiához tartozó blogoknak ugyanis mára már majdnem ugyanolyan befolyásoló, hangadó szerepe lett, mint a hagyományosaknak. Sőt mivel a hagyományos médiával szemben az online kifejezetten serkenti az interakciókat, hozzászólásokat, ma már egy-egy cég számára sokkal fontosabb, mint a hagyományos média megjelenések. A cégek PR-osai figyelemmel kísérik a blogokon megjelenő írásokat, termékeikkel kapcsolatban, igyekeznek is reagálni azokra. A legjobb azonban, ha a PR munkánkat, a történetépítést, amit szívesen követnek az emberek, ma már egy cég a blogolással kezdi. 

Jelentős mennyiségű figyelem generáló tartalmat tudsz létrehozni


blogírás
Az egyik legnagyobb külföldi utazási blog oldalára, a travelpod.com-ra hetente átlagosan több mint 70 ezer új blogbejegyzést töltenek fel a világ több mint 100 országából. Bárki nagyon egyszerűen csatlakozhat a bloghoz és megoszthatja utazási élményeit, fotóit és videóit itt. Nem véletlen, hogy a világ legnagyobb online foglalási rendszere a booking.com, amit mi is ismerhetünk szolgáltatásai számos bejegyzésehz és kereséshez hozzá kapcsolódnak. Egy ilyen blogon való jelenlétért és a szolgáltatások közvetítéseiért a világ legnagyobb vállalatainak is megéri fizetni, természetesen a saját kommunikáció mellett is. 

Ezzel szemben, ha egy magyar blogra heti 25-35 új bejegyzés kerül, akkor már meglehetősen aktív blogról beszélünk, azonban még a kevesebb bejegyzés között is nehéz meglelni azt, amire éppen kíváncsiak vagyunk. Magyarországon a profi és releváns tartalomszolgáltatás még gyerekcipőben jár, pontosan ezért érdemes elsőnek lenni tartalmainkkal az olvasók, az interneten böngészők előtt. Ha speciális vagy szűkebb témákat keresnek, olyan területeken, aminek mi a szakértői vagyunk és a szolgáltatásainkkal is tudunk segíteni, akkor biztos, hogy fizető képes olvasótáborunk lesz.

Aki a figyelmet birtokolja egy témában, ő a piacvezető


Megírjuk a blogodat!
Az olvasók számára a blog egy újabb hírforrás lehet, amely új ablakot nyit a már ismert világra, más összefüggésben ismerhetnek meg bizonyos témákat, területeket, amik segítik a döntéseiket.

A blogolás pontosan ezért, nagyon komoly munka is. Egy-egy átlagos blogbejegyzés elkészítése, még a profiknak is akár 3-4 órát is igénybe vehet, mivel fontos, hogy megbízható általános információkat is szerezzenek az adott területről, amiről írnak. Ahhoz, hogy valaki hosszú éveken keresztül blogot vezessen, nagyon pontos stratégia és tervek kellenek, ahhoz, hogy valóban elérjük a céges blogunkkal a céljaink. Akkor, azonban mikor már sikerült megragadni az olvasók figyelmét, akkor már nem szabad többet elengedni azt, mert akkor a PR-runk, a saját média legfontosabb eleme a blog lesz.


0 megjegyzés:








Népszerű bejegyzések